Gruzija

Keliauninkai:

Noriu pamatyti filmą

@

Filmas bus rodomas kino teatre. Įveskite savo el. paštą, jei norėtumėte būti informuotas kada ir kur jis bus rodomas

Maršrutai:
‐ Planuojamas (punktyras) ‐ Nuvažiuotas

Pasisakymai:

Algirdas (2014-08-14 16:30)
Štai ir baigėsi mūsų dviejų savaičių dviračių mynimo nuotykiai Gruzijoje. Kaip ir kiekvienais metais norėjau parašyti paskutinį įrašą, kuriuo norėčiau apibendrinti šią kelionę, pasidalinti mintimis grįžus bei, žinoma, padėkoti visiems palaikiusiems...

Kelionė buvo nevisai tipinė nuo pat pradžių. Šalis - jei ne europinė, tai bent jau labai jai artima, civilizacijos - joje nemažai. Tai jau du dalykai, kurių aš visada vengiu. Ką jau kalbėti apie tai, kad vietoj tipinio sau mėnesio, leidausi į vos dviejų savaičių kelionę. Na, bet priežastis, tikriausiai visi jau n kartų girdėjote: nepavykus išvažiuoti į Kirgiziją, teko rinktis kažką paprastesnio. Kažką, į ką galėtų važiuoti ne vien bepročiai :D. Taip gimė Gruzija - kalnuota, draugiška, rytų valstybė.

Pati kelionė man pasidalino į du etapus - dalis, kol važiavome iki Tušetijos (šiaurinėje dalyje įsikuręs kalnuotas regionas) ir etapas joje. Tiesa, nors nuo pat pradžių aš svaigau kaip noriu patekti į Tushetiją, patekimas į ją daug laimės neatnešė. Dėl įvairių priežasčių, teko smarkiai apkramtyti suplanuotąjį maršrutą, kas lėmė tai, jog pačioje Tushetijoje daugiau apsistojome, nei po ją keliavome. Trynėmės aplink vieną pagrindinių turistų atrakcijos centrų - kaimelį Omalo, kas reiškė, jog civilizacijos kvapas sklandė ore, mes turėjome ir kur nusiprausti, ir kur pavalgyti, ir netgi kur gyventi. Tas, žinoma, šiek tiek atėmė to "laukinio" kelionės aspekto.

Nepaisant visų šitų negatyvių jausmų, šiandien rytą, po maždaug 13h miego prabudęs, širdyje pajutau ilgesį. Taip, tą patį ilgesį, kurį jutau grįžęs iš Islandijos ar iš Altajaus - iki šiol mano manymų, pačių labiausiai pasisekusių kelionių. Neskubu, teigti, jog ši kelionė prilygsta joms, nemanau, kad taip yra, tačiau tai yra tas sadomazachistinis jausmas, kurį aš mėgstu, nes tai reiškia, kad kelionė man davė, tai ko aš trokštu - pabėgimą, išsilaisvinimą. Sunku žodžiais apibrėžti kokią svarbą man turi šiti du jausmai, o gyvenant šitą "normalųjį" gyvenimą Vilniuje, tuos jausmus labai lengva pamiršti. Ne, galbūt, "pamiršti" yra neteisingas žodis. Visi mes žinome jų prasmę ir galime juos apibūdinti, tačiau grįžus po kelionės, viduje jauti mirštant ugnelę, kurios paskutinis atodusis ir išduoda tą tikrają šių žodžių reikšmę. Su laiku tas ugnelės paskutinysis dūmelis išsisklaido, kaip žmonės sako, "įsivažiuoji į ritmą" ir tarsi vėl grįžti į "realybę", tačiau tos kelios dienos po grįžimo, tarsi parodo koks gyvenimas turėtų būti ir kaip tu jame turėtum jaustis.

Suprantu, kad skaitytojui šiti žodžiai, turbūt, neturės tiek prasmės, kiek jie turi šią akimirką mano galvoje. Jiems tai tik dvi savaitės, su absoliučiai neįspūdingu numintų kilometrų skaičiumi, tad baigsiu savo filosofinius apmąstymus.

Visumoje, nepaisant visų patirtų sunkumų, nepaisant to, kad jau jautėsi nuovargis tiek nuo kalnų, tiek nuo beprotiško karščio, tiek jau ir nuo visos komandos, tikrai labai liūdna sugrįžti, o tai, manau, reiškia daug.

Baigdamas, noriu padėkoti žmonėms, kurie su manimi ištikimai keliavo. Džiaugiuosi, kad šitus jausmus galėjau išgyventi su jumis, dėkoju jums už palaikymą, kai jo reikėdavo, už šimtaprocentinį pasitikėjimą, kai reikdavo sukti neaiškiais keliais bei už atlaidumą, kai kasnors nutikdavo ne taip. Tikiuosi, kad ir jūs patyritėte bent dalelę tų jausmų, kuriuos patyriau ten būdamas aš..

Taip pat labai, labai noriu padėkoti visiems sekusiems mūsų nuotykius, padėjusiems, kai to reikėjo, rašiusiems palaikančius komentarus bei, žinoma, tiem, kas atkeliavo mūsų pasitikti. Galbūt, jums tai tebuvo valandos laukimas dėl 5min pabuvimo kartu, bet mum tai buvo ženklas, kad esame laukiami ir mylimi. Man tai yra neįkainomaja ir tai yra tai, kas mane kas kartą parveja namo..

Galiausiai, dėkoju ir mums padėjusiems remėjams. Nepasibodėkite aplankyti jų svetainių bei parduotuvių. Pats asmeniškai su visais iš jų bendravau ir žinau, jog už šių puikių kompanijų vardų slepiasi dar puikesni žmonės, kurių prekias pirkau iki rėmimo ir esu tikras, jog pirkčiau ir po jo.

Na, o kol laukiate filmo su visais mūsų nuotykiais, kviečiame pasižiūrėti keletą nuotraukų iš kelionės. Nepamirškite prisijungti prie mūsų Facebook'e ir iki naujų kelionių!

Puikios nuotraukos!

Andrius : 2014-08-15 23:38
Algirdas (2014-08-12 16:51)
Dvi valandas praleidom ambasadoj kaip didziausi VIP sveciai. Pasodino oficialiam priemimu kambary i minkstus fotelius, poto issivede i sodely, pavalgydino arbuzu, o isvaziuojant dar ir vynuogiu ikrove! Nezinau ar jie tiesiog ka veikt neturejo, ar net lietuvaiciai pagyvene Gruzijoj tampa tokie svetingi :) Siaip ar taip, dokumentus turiu, turetu viskas buti gerai. Jei buciau zinojes apie toki priemima, gal ir anksciau buciau ta pasa pametes... :D
Komentarai:

Gal kas kitas paims? Na bet jei niekas nepavaišins, tai pasistengsiu kad ir pavėluotai bet specialiai Dagnei paimt kai tik susitiksim.

Romas : 2014-08-12 23:49

Dagne klause: ir kolos nebus?.. :(

Algirdas : 2014-08-12 19:52

Geros naujienos, dabar ramu bus jūsu laukt. Gero vakaro ir skrydžio namo. Gaila bet pasitikt negalėsiu :(

Romas : 2014-08-12 17:46
Dagnė (2014-08-12 12:13)
Nuotrauka padaryta (zinoma tragiska), dabar sedim prie ambasados ir tikimes, kad priims anksciau, nes kitaip teks laukt 2h. Reikalus tvarkome 3, kiti kolegos pazindinasi su sostine ir iesko lauktuviu :). Miestas kazkiek zavi, kazkiek atstume. Yra labai graziu vietu, mini parkeliai nuostabus, daug statulu, tikrai yra i ka paspoksot. Bet kontrastai tarp turto ir skurdo stebina, nes po desine milijonu vertas pastatas, o po kaire klausimas, kaip dar stovi namelis, o atrodo esam sostinei. Centre paslampinesim iki sutemu, tada paskutine keliones vakariene ir liks tik paskutiniai potepiai (susikraut daiktus).
Komentarai:

Kaip ten jūs? Duokit kokią žinutę, o tai jau neramu darosi...

Romo bitė : 2014-08-12 15:44

Laikom kumščius :-) ar pavyko?

Linas : 2014-08-12 15:01
Algirdas (2014-08-12 06:15)
Paskutine diena Gruzijoje! Jau rytoj 13:25 turetume leistis Vilniaus oro uoste. Labai visu laukiam norinciu bei galinciu, su balionais, transparantais ir visokiais kitokiais pribumbacais, pasitinkant oro uoste! :)

Algirdas (2014-08-11 19:59)
Mes jau Tbilisy. Viskas vyko ne taip kaip buvo suplanuota ir galiausiai atsidurem kazkokiam pusynely is penkiu pusu greta oro uosto ir per 10m nuo begiu. Ryt tikiuosi susitvarkyt reikalus su ambasada.. nusiristu akmuo nuo krutines..
Komentarai:

Kaip greitai jūs atsidūrėte Tbilisy. Išsimiegokit (jeigu ten bus įmanoma miegoti:)) ir sėkmės! Lauksiu žinių, kaip ten su tuo pasu. Tikiuosi, bus viskas ok. O Romui pasisekė - kažkas rado ir grąžino...

Romo bitė : 2014-08-11 21:25
Algirdas (2014-08-10 17:04)
Galbut galetu kas nors padeti: reikia surasti kokiu nors foto atelje esanciu Tbilisyje, greitai padaranciu pasiniu nuotrauku. Butu geriausia, jei surasytumet GPS koordinates formatu: XX.XXXXX, YY.YYYYY.
Komentarai:

Ten, kaip matau, specialus visokių ambasadų ir valstybinių Gruzijos įstaigų rajonas.

st_ : 2014-08-11 10:37

Ambasados koordinatės 41.674652, 44.817890 , atrodo ji tolimokam užkampy, miesto pietuose. Darbo laikas nuo 9 iki 18 val.

st_ : 2014-08-11 10:36

O apie GPS koordinates, atleisk, nieko neišmanau... :)

Romo bite : 2014-08-11 09:40

Pažiūrėjau kompe - LR ambasada Gruzijoje Krtsanisi g. 29. telefonas +995(32)2912933; mobilus 599082800. Neatidėliotinais atvejais (po darbo val., išeiginės, šventės ir pan.) galima skambinti +370 5 2362444 (LR Užsienio reikalų ministerija). Sėkmės! Laukiam!

Romo bite : 2014-08-11 09:38

Aciu visiems uz koordinates, viska susivedziau i gpsa, tad turetume neprazut :) dar gal del visa ko patikslinkit ambasados koordinates - zemelapis senas, kad nebutu kur persikrauste.. Uzuojauta Romui - cia dar ziauriau nei man.. :/

Algirdas : 2014-08-11 07:08

FUJI: 44 Petre Melikishvili St Tbilisi, Georgia 41.709140, 44.780603 KODAK (netoli Tbilisi Koncertu sales): 6, 6 Petre Melikishvili St Tbilisi, Georgia 41.706478, 44.784990 Mano draugelis sake, kad ten daro foto. :p p.s. jeigu rytoj busit Tbilisi, jis gali atvaryt padeti jei ko reikia, bet antradieni jis isvarys i kalnus

Indre : 2014-08-11 00:56

Algirdai, laimingai pargrizti. Lietuvoje naujiena ta kad ir Romas pasa pamete ir dar plius vair. teises, banko korteles ir zodziu viska.

Ausra M : 2014-08-10 22:28

Permetu kelias koordinates skirtingose miesto dalyse, pirma arti geležinkelio stoties. Daugiau rasi sąraše, nuorodoj apačioj. FUJI COLOR, Tbilisi , 5a Tevdore Mgvdeli St. , Tel: 235 27 29 41.726166, 44.792971 DIGITAL photo studio, Tbilisi , 6 Leonidze St. , Tel: 293 14 24 41.692634, 44.796922 BOKE - PHOTO STUDIO, Tbilisi , 8 Alexander Kazbegi Ave. , Tel: (599) 53 58 53 41.725960, 44.765680 http://www.tbilisilovesyou.com/Eng/Wedding/

st_ : 2014-08-10 17:44
Rūta (2014-08-10 15:57)
siandien su Dagne ir Pavelu jojome i zygi i kalnus su zirgais. nepaisant to, kad kojos nesueina, jauciausi kaip tikra Ksena :)))

Algirdas (2014-08-10 14:21)
Nu ka, vakar pabuvom Tushetoboj. Ka as galiu pasakyt?.. kaimo svente ir tiek.. ;) buvo jojimo lenktynes nuo zemutiniojo Omalo i aukstutiniji, kuri laimejo kokiu 10 metu berniukas. Jis gavo kazkoki adiala ir gyva avi ant arklio :) taip pat susilauke daug visu demesio ir aplodismentu. Buvo atvyke ir zurnalistai su kamerom, tai jei kas ziurejot gruziniska tv, galejot ir mus isvyst. Siaip viskas truko gal dvi tris valandas ir negaliu sakyt, kad butu palike neisdildoma ispudi. Uztat poto vakare Pavelas, Dagne ir as uzsiropstem ant Keselo tvirtoves bokstu, kur Pavelas mus moke sokti salsa ir bacata. Buvo smagu ir fainas saules palydejimo budas. Vakare nuejom i kaimelio centrine aikste kur visi gyventojai kartu su turistais sedejo aplink lauza grojo gitara, dainavo, sake eiles. Siandien Dagne, Ruta ir Pavelas isjojo pajodineti arkliukais, o mes su Sigitu atmynem i gretima Senako kaimeli... nors gal reiktu sakyti atsistumem, nes pakilimas buvo tokio statumo, kad net be daiktu nesugebejom uzminti ;D Siuo metu sedim ant kazkokio aukuro vietos kalno, baiginejam sausainius ir bandom nusiteikti kilimui atgal i Omalo, mat tarp musu yra didele upe iki kurios reik giliai nusileist ir vel kilt. Ryt jau musu atvaziuoja mikriukas, kuris nuves iki Tibilisio, tad kelione kaip ir baigta :(

Algirdas (2014-08-08 20:04)
Siandien kazkokie visi keisti.. jauciu itampa ant kiekvieno zingsnio, bet nematau konkrecios priezasties kodel. Vienintelis dalykas, kuri galiu itarti, tai kad permazas kruvis, per daug laisvo laiko ir nelabai ka liko veikti.. Man asmeniskai labai truksta judejimo i prieki. Man visai tiktu sitas ramesnis tempas, kai minti baigi vos ne vidury dienos, nes tada turi daug laiko pasimegauti tuo groziu kuris supa, taciau as noreciau tikslo ir judejimo jo link. Tuo tarpu dabar mes sukames tose paciose vietose ir nors puikiai suprantu, kad nera kito pasirinkimo, bet mane tas erzina. Nepaisant visko siandien grizdami i Omalo issukom i beprotiska keliuka su uolom, akmenim bei bruzgynais :) tiesiog visiem pasiuliau ar norit nuotykio ir visi sutiko ;D nurauta sita komanda... bet geraja prasme :)
Komentarai:

Rasa, kiek žinau, jie skrenda per Stambulą. Iš jo trečiadienį lėktuvas Vilniuje nusileidžia 13:25.

st_ : 2014-08-11 17:36

kokiu laiku turėtų leistis jūsų lėktuvas trečiadienį?

Rasa : 2014-08-10 12:58

Nurauta - ta ir reiskia, kad kai yra pasirinkimas tarp sudetingo ir lengvo kelio zemyn, jie pasirinks siaura, uolomis vingiuojanti, apaugusi kelia :)

Algirdas : 2014-08-10 07:50

Ką keliautojų kalba reiškia ,,nurauta šita komanda", kad ir gerąja prasme? Papunis

Papunis : 2014-08-09 10:54

Svente bus tik siandien. Mes nebe Dartlo, o grizom i Omalo. Dartlo praleidom viena nakti. Siandien pabusim Omalo, o ryt dar vaziuosim i aplinkinius kaimelius. Tai kad nuvaziuojam po nedaug manes visiskai nejaudina. Man tiesiog nepatinka, kad nera judejimo i prieki..

Algirdas : 2014-08-09 10:46

O tai gal galit,tarkim, važiuoti pasitikti "savo" mikriuko - kelias ten, matomai, vienas, neprasilenksit. Be to, gal galima kažkaip pranešti, kad jūs važiuojat jam priešais. Nes jeigu dar dvi dienas sėdėsit tam Darlo, tai tikrai susibarsit... Iš neturėjimo ką veikti. O kaip šventė praėjo, niekas taip ir neparašėt...

Romo bite : 2014-08-09 08:14

Gali nesakyt.. Manęs nėra su jumis, apskritai nesu tokių kelionių fanas, bet net ir aš jaučiu, kad šiemet pasivažinėjot gerokai per mažai. Tai kaip ten abydna tau, nesunku įsivaizduot..

st_ : 2014-08-08 22:32
Rūta (2014-08-08 17:56)
tostas uz tikrus draugus. uz laisve. negali likti abejingas, kai zmogus su asaromis akyse pasakoja apie savo draugus zuvusius lygiai pries 6 metus Gruzijoje vykusiame kare.
Komentarai:

Už viską šiame gyvenime reikia mokėti - tiesiogine ir perkeltine prasme. Viso pasaulio savo mažoje širdelėje nesutalpinsi. Didžiųjų pasaulis būna šlykštus. Bet tostas - labai geras. Prisidedu prie to, o antrą tostą keliu už Jus. Ir, kaip sakoma, ,,veidu į samanas". Papunis

Papunis : 2014-08-09 11:04
Dagnė (2014-08-08 06:57)
Esam Dartlo ir tinginiaujam. Uzkilom pestute i dideli kalna, ten relaksavom, kol atejo maza mergaite ir pasake, kad moterims negalima ant jo buti. Jau 3 vieta kurios merginos negali aplankyti, jauciam nuoskauda... Nusileide zemyn nuo kalno - pasidarem svente. Ejom kankaliu, bet ju neturejo, tai teko apseiti su cinakais ir avienos barbekiu. Kai atnese - uzsipylde visas stalas ir pajutom, kad tikrai esam Gruzijoj, nes pirma vieta, kur gavom dideles porcijas. Turejom didele puota su atvirumo valandele ir siltu vakaru. Dabar judesim atgal i Omalo. Tikimes grazios sventes ir kad rasim dar kur numynti.

Algirdas (2014-08-07 17:31)
Atvaziavome i Dartlo miesteli. Tai antras pagal lankomuma Tusheti regiono kaimelis ir nesunku suprasti kodel... Autentiskas kaimelis apsuptas dangu remianciu kalnu ir snioksciancios upes. Dabar uzsiropstem ant greta buvusio kalno ir tarsi pasaulio valdovai zvelgiam zemyn :) ech... kaip cia yra grazu.. Rytoj grisim atgal i Omalo, nes turetu vykti tradicine regiono svente Tushetoba.
Komentarai:

Taip, cia Google'as kazka sukvailiojo... is tikruju buvo tik apie 14km. Perejos nebutume pasieke, nebent butume nevaziave i svente.

Algirdas : 2014-08-08 19:54

Kažko nesuprantu kelionės žemėlapyje - kažkokiais vingais važinėjat; nuo Omalo iki Darlo, mano žiniomis apie 14-15 km, čia rodo 161 km... :( Pora dienų visiškai dingę... Čia Google kvailioja ar aš kažko nesuprantu? Nuo Darlo iki tos perejos visai netoli, gal reikėjo mėginti bent pėstute užropoti? Vis būtų šiokia tokia paguoda dėl nebaigto maršruto... Na, bet jums geriau matyt. Laukiam įspūdžių iš šventės ir sugrįžtančių. Sėkmės!

Romo bite : 2014-08-08 08:34

Džiaugu, kad jums smagu! :-) Linkėjimai keliauninkams.

Linas : 2014-08-07 22:53
Pavel (2014-08-06 20:10)
Ruta ismete mus su Sigitu is palapines. Laukia naktis kalnuose. Bandysime vienas kitam padeti ir nesusalti.
Komentarai:

Kad ir svetima šalis, kad ir laukinė gamta, kad ir mažai civilizacijos, kad ir aktualus išlikimo klausimas, bet būk kiek galima ,,mandagi" ir ,,kultūringa". Juk vistiek esate visi ,,parišti" ant vienos virvutės, ant to pačio ,,karabino" ir ropšdamiesi kabinatės už to pačio akmens. Papunis

Papunis : 2014-08-08 10:30

Labai gerai, kad Algirdui susitvarkė kamera. Nekantrauju filmuke išvysti, kaip mergina išmeta du vaikinus iš palapinės ir kaip jie naktį padeda vienas kitam nesušalt.

st_ : 2014-08-07 11:50

"Ruta, kuri nieko nevalgo, daug miega, bet visada palaiko stabilu tempa" IR IŠMĖTINĖJA VYRUKUS IŠ PALAPINĖS......Nu ta Rūta !

Jovita : 2014-08-07 10:07
Algirdas (2014-08-06 16:39)
Pagaliau.. prireike triju dienu, bet pagaliau pasiekeme Omalo :) Siandien pasivaiksciojom po ji, o rytoj bandysim judeti link Dartlo. Taip pat turime plana ka darysim su grizimu. Sutarem, kad pirmadieni 11h atvaziuos musu paimti mikriukas ir nuves atgal i Tbilisi. Iki pirmadienio pasivazinesim po Tusheti. Panos labai noretu bent pestute uzkopti i Atsunta pereja (ta per kuria pagal pirmini plana turejom keltis dviraciais), taciau as labai abejoje, jog mes ta spesim padaryt. Atstumai nera ypatingai dideli, bet keliai labai sunkus. Siandien per pusdieni iveikem ~15km.
Komentarai:

Svarbu kad grįžimo planą turite, gaila kad maršrutas nebus įveiktas, na bet reiškiasi bus proga sugrįžti :) Visi Šaunuoliai kad nepasidavėt ir įveikėt perėją.

Romas : 2014-08-06 20:08

Ką jau padarysi, maršrutas gal ir įveikiamas, bet, matomai, ne per dvi savaites... Bent pasibastykit po tą Tušetijos nacionalinį, sako ten neapsakomai gražu. O gal galima palikus daiktus dar užsiropšti į tą perėją? Neįsivaizduoju koks ten atstumas, bet turit dar keturias dienas. Na, bet vis tiek mano "išmintį" tik namie paskaitysit... Tik per daug laiko nepalikit Tbilisiui, nes Algirdas išprotės... :).

Romo bitė : 2014-08-06 18:49

Kai pagalvoji, keista - mažytė Gruzija, pasirodo, tapo kur kas didesniu akmenuku bate nei Indija su savo Himalajais. :) Na bet nieko, turėsit dieną, kurią Tbilisy galėsit paaukoti chačiapurių ir vyno dievams (o rytą - boržomio. :)

st_ : 2014-08-06 16:57
Algirdas (2014-08-06 07:06)
Vakar visa vakara kankinausi bandydamas ikelti irasa.... aciu dievui siaip ne taip pavyko.. jeigu internetas indijoj buvo vienaragis, tai cia jis vejas laukuos.. tai atplaukia, tai nuplaukia... ;) Bandau pasidalinti nuotrauka nuo perejos virsunes :) Tiesa.. vakar dar buvau sudrekines kamera ir ji pusdieni neveike, tai mano pasaulis buvo nugrimzdes i nebuti.. bet siandien ji isijunge!! Mano veidely vel sviecia saule :) Tikiuosi daugiau ji taip nebeisdykaus :)
Komentarai:

Per daug nenusilinksminkit su gruzinais. Į lėktuvą reikia spėti... :) Gaila, kad mūsų komentarus, ko gero, paskaitysite tik grįžę; mes čia jums turim tiek gražių patarimų:). Sėkmės, pusę kelio jau beveik įveikėte...

Romo bite : 2014-08-06 11:38
Pavel (2014-08-06 06:41)
Algirdo hipotez nepasitvirtino - jau aeata kelions diena, o mes nesusipykome :-) Sako, Omalo kaimelis ruoaiasi Tuaetobai - bus aokiai su peiliais, nuskersti paraai ir daaaug  ia ios. Mes jau arti!
Komentarai:

Kaip jums ten smagu,jau tiek ispudziu:)) skanios parsienos :)))

Justina : 2014-08-06 08:00

Apie šokius su peiliais ir paršiukus galėjai neužsimint, kai kam gali sukilti didelis pavydas, kad neišvyko į kelionę drauge :))))))

Dovilė : 2014-08-06 07:55
Rūta (2014-08-06 06:36)
Jus padejot man juos iveikti! A ik Jums!
Komentarai:

Tylėjau iki paskutinio. Kalnuose taip reikia. Kalnuose taip būna. Kalnus reikia mylėti ir gerbti. Už tai jie, kaip griežtas tėvas, atsilygina retai, bet dosniai - džiaugsmu, įveikus, atrodo, neįveikiamus dalykus, nugalėjus save, kai norima pasiduoti, ir galimybe pažvelgti į pasaulį iš aukščiau nuo viršūnės. Ir, galbūt, tada viskas atrodo kitaip... Manau, kad tai nebus paskutinė perėja, paskutinė viršūnė... I Š T V E R M Ė S, P A S I T I K Ė J I M O S A V O J Ė G O M I S, V I E N Y B Ė S! Papūnis

Papūnis : 2014-08-06 09:30
Rūta (2014-08-06 06:36)
po dvi dienas trukusio dviracio stumimo-siek tiek minimo tik i kalna pasiekeme Omalo pereja!!!! labai labai dziaugiuosi visa komanda, kad nepaisant sveikatos problemu ir minciu patiems nebekilti i virsune, visi patys iveikeme sia pereja. jausmas nuostabus!!! iki pilnos laimes truko tik "gelytes" auksciausiame taske ;)! visa kopimo kelia masciau apie zmones, su kuriais mes darome "gelyte", kurie atvede mane i kalnus, parode, koks tai yra malonumas, isugde manyje nora keliauti ir iveikti virsunes. kai buvo patys sunkiausi zingsniai
Komentarai:

įsimink kelią, kitais metais per Žolinių savaitgalį ten varysim ir padarysim tą gelytę be problemų :) Bučkis!

Rasa : 2014-08-06 18:06

Bet ko nepadarysi dėl "gėlytės"

Aušra : 2014-08-06 08:29

skaitau jūsų įspūdžius ir atrodo, kad visa tai matau ir jaučiu visu kūnu. Net šiurpu darosi, kad tuoj tuoj reikės keltis nuo žemės ir vėl ropoti į kalną... :)

Aušra : 2014-08-06 08:28
Algirdas (2014-08-05 20:03)
Iskarto ispeju: tekstas buvo rasytas per daug dienu, tad jis gali atrodyt painus... Tiek visko ivyko, kad net nezinau nuo ko pradet, tad galbut pradesiu nuo santrumpos, o tada apie viska atskirai. 1) pameciau pasa 2) isvaziavom i Tusheti nac parka. 3) marsrutas nuejo velniop. 4) esam visi iskrite. Na, o dabar apie viska nuo pradziu. Viskas prasidejo sestadieni, kai pries pat isvaziuojant is stovyklos, apsiziurejau, jog nebeturiu paso. Is pradziu istiko sokas ir apeme dideli nervai. Iskuiciau visas vietas - niekur nera. Blogiausia, jog neatsiminiau, kur as ji turejau paskutini karta. Nusprendziau, kad turejo iskristi apie 30km atgal prie parduotuves, kai traukiau pinigine ir ejau pirkt bombonkiu. Nezinojom ka daryt, nes grizt butu buve ziauru. Nusprendem skambinti policijai. Pavelas prisimine skaites, kad jie daznai dirba uz taksistus. Paskambinom. Akurat. Pasisiule atvaziuot ir paveziot po apylinkes. Taip ir padarem. Nesipleciant i detales, jo neradom, tad teko vykti i nuovada, kur surase oficialu protokola, jog netekau paso. Tas uztruko apie 4h, del to pajudejom tik po 14h. Kas privede prie 3-io punkto. Apie tai nenorejau nieko pasakot, nes dar turejau susisiekti su ambasada, ka pavyko padaryt tik siandien. Man buvo paaiskinta, kad turesiu atvykti pas juos diena pries isvaziavima ir bus suteiktas leidimas sugrizti i Lietuva. Taigi, viskas turetu baigtis gerai. 2) Nuo pat pradziu laukiau sio momento. Cia turejo prasideti patys didziausi groziai ir sunkumai. Tas ir ivyko. Jau mateme kruvas fantastiniu sleniu, viename is ju nakvojome ir vakar. 3) Vakar pradejome kilti i viena rimciauciu pereju. Ta turejome padaryt uzvakar, bet del pasu istorijos, nespejom atvaziuot. Pakilimas yra nuo 500m iki 2700m. Neturejo buti lengva, bet turbut niekas nebutu pamanes, kad bus taip sunku. Vakar kelemes 4h ryto siekdami isvengti vidurdienio kepyklos, taciau is to nebuvo daug naudos.. kelias ejo beveik statmenai, zvyrkelis. Sunkiai net masinos pravaziavo. Pagrinde teko stumtis, traukti dviracius. Vidutinis greitis - 2km/h. Po mazdaug 6.5h kovos nuleidom rankas, pakile tik i mazdaug 1.7km auksti. Negana to, paaiskejo, jog antroji pereja yra net su arkliais sunkiai iveikiama. Taigi, esu 99% isitikines, jog turesim mest marsruta lauk ir galvot kazka naujo... 4) vakar nuo pat ryto Dagne ir Pavelas skundesi prastu virskinimu. Dienai ipusejus Pavelui pradejo nebepadet ir sustojimai. Kritus stipriausiam komandos nariui sustojome ir nusprendeme nebesikankinti, taciau panasu jog ir man toks nesveikas kruvis neisejo i nauda.. Siuo metu sveikiausia atrodo Ruta, kuri nieko nevalgo, daug miega, bet visada palaiko stabilu tempa :) Siandien atsikelem visi kaip agurkeliai :) ilgai svarstem ar bandyt susitranzuot koki kamaza, kuris permestu per pereja ar bandyt iveikt viska patiem. Komanda pasitaike is kietuju... nors vakar visi mirte mire, bet praktiskai nebuvo ne vieno, kuris norejo pasiduot vidury kelio. Ir ka jus manot?.. iveikem! Vargais negalais, taciau iveikem. Tiesa, didziaja dalimi prie sekmes prisidejo debesuotas oras. Sunku net pasakyt koki skirtuma tai padaro... Dabar sedime kalnu namely, kur nerade nakvynes vietos nusprendem apsistot. Seimininke gamina vakariene, o mes svarstom ka mum daryti toliau.
Komentarai:

oi,kaip laukėm mes žinių iš jūsų -neįsivaizduojate.Laikykitės,šaunuoliai ,fainuoliai jūs.Rūtyte, tu nereali .

jovita : 2014-08-05 22:29

Šaunuoliai, kad nepasiduodate ir laikotės kartu :) Tad linkiu įjungti sveiką protą, įvertinti savo galimybes bei gamtos šposus ir komandiškai judėti toliau ... Šiek tiek pavydu - skaitau ir prisimenu pernykščius išgyvenimus, tik "anapus sienos"... kai visi sunkumai pasimiršdavo pasiekus tikslą, suradus guolį ir šiltą vakarienę ir girdint komandos draugų juoką - tą akimirką daugiau ir nereikia :) Linkėjimai!

Egle : 2014-08-05 22:24

Saunuole Ruta! Mes tave labai palaikom! :)

Goda : 2014-08-05 21:53

Svarbiausia čia neprarasti pasitikėjimo savimi ir geros nuotaikos, jei išeina trumpinkit maršrutą. Sėkmės, sekam įvykius, laikom už jus špygas..

Tadas : 2014-08-05 21:33

"<...> sveikiausia atrodo Ruta, kuri nieko nevalgo, daug miega, bet visada palaiko stabilu tempa" - Rutyt, tu, kaip suprantu, savo gyvenimo ritmo visiškai nepakeitei :) Maladec :) Visi jūs maladec!

Rasa : 2014-08-05 20:58

Tikiuosi bent paso kopija turi, jeigu ji ka nors pagelbes :) Sekmes ir istvermes visiems, lietuvoje jeigu ka apie 33-35C diena, tai mes irgi ne salam :)

Justinas : 2014-08-05 20:37

Agurkėliai, laikykitės!!! :) jeigu reikia pagalbos - rašykit.

Dovilė : 2014-08-05 20:29

Oho, kokie patyrimai. Labai laukiu filmuko. :) Tik nelabai supratau, jei galų gale tą kritinę perėją įveikėt ir apskritai atsikėlėt kaip agurkėliai, tai kaip suprast 3 ("maršrutas nuėjo velniop") ir 4 punktus ("esam visi iškritę"). Duok žinot, jei reiktų ką nors išsiaiškinti/persiųsti dėl to paso.

st_ : 2014-08-05 20:13
Pavel (2014-08-05 19:26)
Mes pakilome. Per 2 dienas! Buvo be galo sunku. Virs 2,3 km i virsu. Kojos slysta po astrius akmenis. Karsta. Prakaitas uzliejo akis. Ir karstlige. Virs 38. Ir reikia stumti dvirati toliau. Minti neimanoma. Temperaturai praejus, kita diena minam vel i virsu. O paskui salta. Vejas. Ziaurus nuovargis. Truksta oro. Murzini kaip benamiai, prakaituoti. Kaifas. Smagu gyventi. Tikrai tikrai.

Algirdas (2014-08-04 23:55)
vakar pradejom kilti. Nusiplakem kaip sunys. Tesugebejom pakilt tik iki puses kalno. Siandien bandysim kazkokiu budu pasiekt virsu. Internetas dingo, tad fotkiu negaliu imest :(

Algirdas (2014-08-04 10:23)
Labai trumpai: visi gyvi, gali but kad artimiausiu metu neturesim rysio, tad nieks nepanikuokit
Komentarai:

Gerai, kad įspėjai... Bet taip įdomu kaip ten jums sekasi minti... Tikiuosi, nepersipykot ir neminat visi į skirtingas puse:) Labai laukiam žinių. Sėkmės!

Romo bite : 2014-08-05 08:08

Dėkui už perspėjimą.

st_ : 2014-08-04 11:28
Algirdas (2014-08-03 23:55)
sustojome gana anksti, nes bijojom pradet kilt i pereja. Paprastai pakilimuose nebuna kur nakvot. Ryt bandysim iveikt 2km pakilima. Nuo marsruto atsiliekam viena diena, bet gali but kad ji teks keist. Vietiniai sako, jog ten net arkliai sunkiai prajoja.

Algirdas (2014-08-02 19:51)
Sudetinga siandien diena buvo. Patyrem daug visokiu nuotykiu, deja, ne visi is ju geri. Nenoriu perdaug pasakoti.. juk reikia pasilikt istoriju ir grizus ;) bet jeigu bendrais bruozais, tai neiveikem net puses dienos suplanuoto marsruto, taciau visi sveiki ir gyvi :) tas, matyt, svarbiausia :) Ivyko ir pirmas konfliktelis.. nedidelis, alia visvien nesmagu.. Apsistojome vietiniu guesthouse. Ne visi to norejo, tad nuskriejo kelios ziezirbos :) na, bet juk namu be dumu nebuna, ar ne? :)
Komentarai:

siulyciau negaišti laiko kažkokiems konflikteliams,neverta :))) O netiketumai ir nuotykiai neišvengiami, svarbu kad po ju išliekate sveiki ir gyvi. Beto , jie kaip Rutos aprašyti obuoliai ,daro kelionę įdomesne,spalvingesne.Sekmes sekmes,sekmes.Mes su jumis

JOVITA : 2014-08-03 15:13

Kiek žmonių tiek noru, tai kartais sunku visus juos išpildyti. Na bet manau įspūdžiai atpirks visus sunkumus ir visi vėliau pamiršit tuos neišpildžiusius norus. Dagne> laikyk vėliavą iškeltą ir te suvienija ji Jus visus!

Romas : 2014-08-03 09:18

O kaip Jūsų komandos narių norai? Kam guesthouse? Kam palapinė? Kam viešbutis?

Andrius : 2014-08-02 21:58

Gėsinkit dūmus greičiau, kad po to neįsiliepsnotų :) Pailsėkit, laikykitės ir lengvesnės kelio atkarpos rytoj ;)

Dovilė : 2014-08-02 20:07

Meluoja Google'as!!! Ne 18 km nuvaziavom! Beveik trisdesimt! ;D

Algirdas : 2014-08-02 19:53
Rūta (2014-08-02 11:30)
sedim pleskinami saules, praeina pro mus du gruzinai vaikinukai, tumpam stabteli, atsirisa savo maiseli ir tada, kai mums to labiausiai reikia, pavaisina mus obuoliais. Tokios kasdienes smulkmenos is Gruzijos zmoniu daro sia kelione itin jaukia ir nuosirdzia. mus obuoliais.
Komentarai:

kaip raumeniukai sąnariukai ir kita sveikatytė?

Aušra : 2014-08-03 09:05

Rūtyte, uh uh uh! :)

Rasa : 2014-08-03 00:55

Na žinai, karštis, didžiulis fizinis krūvis, nežinomybė ir, manau, gana aukštai užsikelta fizinės ištvermės kartelė. Ir penki, greičiausiai labai skirtingi žmonės... Žodžiu, visos sąlygos jums kiekvienam pažinti save. Ir išmokti. Labai linkiu daugiau obuolinių akimirkų :)

Aušra : 2014-08-02 22:09

Nu Ruta, kaip tau atrodo ar mes su Jovita patemtumem ta kelione?

Ramunas : 2014-08-02 15:09
Algirdas (2014-08-01 21:23)
Antros dienos Gruzijoj vakaras.. lauzas po truputi gesta, bendrakeleiviai negali atsigrozeti Gruzisku dangumi, o nakti, regis, ramins sniokscianti upe po ausimis. Deja, prie ezero neprivaziavom, bet manau uzteks ir upes. Siaip ar taip, diena siandien buvo sunki. Alino didziulis karstis, gyvenimo nepalengvino ir nuolatines stacios ikalnes. Per pirmas tris siandienos mynimo valandas tesugebejom nuvaziuoti 12km.. ;) Buvau persigandes, kad nepavyks pasiekti dienos tikslo, taciau pavalge pietus keistoje senu medziu giraiteje, atsigavom.. o gal ikalnes nebetokios stacios pasidare?.. o gal saule nebetokia kaitri? Kad ir kaip bebutu. Visus sunkumus iveikem. Deja, rytoj nezadama nieko geresnio.. negana to, turesim iveikti bent 70km. Priesingu atveju rizikuotume nepakilti per pereja, kas kirstu skaudu smugi visam grafikui... na, bet nera ko panikuoti anksciau laiko, ar ne? :) su sia linksma gaida, keliauju miegot. Labos!! :)
Komentarai:

Parysyk komentara apie kelius ir sekmes minant,kad i kalna kaip nuo kalno !

DT. : 2014-08-02 09:24

Laikykitės keliauninkai, lengvų kelių, manau, ir nesitikėjot. Ir toliau, ko gero, lengviau nebus, tik gal atvės kai aukščiau pakilsit. Bent iki Lietuvos šilumos... :) Sėkmės!

Romo bite : 2014-08-02 07:43
Rūta (2014-08-01 08:45)
Pirmoji diena: 42 val. trukusi diena, 2 val. laukimas dviracio remonto ir sprendimo radimas patiems per 5 min., pirmoji grikiu vakariene, 3 karves kandziojancios padangas, keletas "uoi nugrybavom", 15 svetingu gruzinu kareivuku ir viena bobute, milijonas pyptelejimu is pravaziuojanciu masinu, nesuskaiciuojamas Tbilisio transporto chaosas. tokie pirmos dienos skaiciukai :)
Komentarai:

Pff, kam tie grikiai, ciupk tu kokia karve kareivuku padedama ant lauziuko ( ner cia ko padangu grauzt), prieskoniuku is bobutes ir kelione tikrai sekminga...

Vilius : 2014-08-01 19:27

Karvės kandžiojančios padangas? Čia reiktų daugiau detalių, kad fantazija mano nenugrybautų :) Laukiam naujienų, skanių grikių šįvakar!

Rasa : 2014-08-01 17:40

linkiu susidraugaut su karvem :)) O viskas kitkas bus nerealiai, neabejoju.Sėkmės!!!!

jovita : 2014-08-01 10:32
Dagnė (2014-08-01 07:53)
Jau daiktai sudeti, liko paskutiniai gurksniai kavos ir lekiam toliau su 36laipsniu karsciu pavesi. Miegojom pakankamai gerai, bet vis sulaukdavom sveciu - jautuku, sunu. Jautemes kaip auksciausio lygio viesbuti, nes pastoviai siulydavo pagalba ir labai siltai prieme. P.S. Romai tavo velevele iskelta!
Komentarai:

Smagu, kad rašyme pavaduojat Algirdą. :) Gruzinai, sakoma, svetingi, tai ir kitur jus turėtų ne blogiau priimti. Beje, šauni nuotrauka ;)

st_ : 2014-08-01 09:33
Algirdas (2014-07-31 16:09)
Nu va.. pirma diena praktiskai baigta. Ko tik nebuvo.. Turejom ir pirma dviracio gedima, ir pirma pasiklydima, ir pirmaji kopima bei pirmaja kaitra. Tiesa, kaitra nera tokia baisi kokios as laukiau... traukia gaivinantis vejelis, tad galima gyventi.. iskyrus, kai vaziuoji statmenai aukstyn, saule kepina ir nera jokio seselio. Vienu metu pasijutau kaip kepsnys keptuveje... Tiesa, didziausias nuotykis siandien matyt buvo pervaziuoti Tbilisi. Kraupus miestas. Masinu kruvos, visos vaziuoja kas kur nori, pypina ir t.t. Sakiau keista kaip nei vieno is musu nepartrenke... bet Dagne kaip tik jautesi saugesne nei Vilniaus gatvese... Tai gal cia tik man. Sianakt apsistojom pas faina bobute. Tiesa, pas ja apsistojo ir kazkokia kareiviu gvardija, bet kolkas atrodo labai draugiski :) Tai tiek tu naujienu tam kartui. Itariu, kad as vienintelis jas rasau... gali but, kad niekas kitas ir nesiryz... :/
Komentarai:

Ne jau Gruzija pranoko Indijos sausakimšus ir triukšmingus miestelius su visa palyda - smalsuolių, karvių, pypsinių mašinų ir į jas panašių transporto priemonių, kvapų ir "hi,baby" ... che che :) Tam, kad įvertintum ką turi, reikia ir kraupiais miestais pasivažinėti :D Ne už kalnų Gruzijos žaluma ... tad laikom kumščius ir laukiam naujienų :)

Egle : 2014-08-01 00:00

O bobutė, tai, tipo, viešbutukas kažkoks? O pas mus šiandien lijo! Ir atvėso iki kokių 26... :) Sėkmės, gera pradžia - pusė darbo...

Romo bitė : 2014-07-31 20:29

O aš manau, kad Tbilisis turėtų būt įdomus miestas :) Dėl transporto, tai nejaugi stebina chaosas - gi esi buvęs Indijoj. Tai nereiškia, kad mieste jie pavojingai vairuoja, kaip tik - puikiai prisitaikę prie savo eismo ypatumų, kurie kitokie, nei pas mus. Nepamirškit ir gerai pailsėti.

st_ : 2014-07-31 16:19
Algirdas (2014-07-31 05:39)
Esame sveiki ir gyvi. Pervarge, bet dar gyvi... Jau nemiegojome visa para, o Tbilisyje dar tik austa rytas. Dviraciai jau sudeti, daiktai ant ju. Sekantis taskas miesto centras ir shopinimasis. Kolkas vesu ir gaivu, bet klausimas kaip ilgam.. :) kad ir kaip bebutu... nuotykis prasideda!!

Algirdas (2014-07-30 13:52)
Dar 5min ir busim sodinami i lektuveli! Bagazas atiduotas, uz dviracius siaip ne taip susimokejom. Kagi, kelione prasideda... uch.. sekmes mums :))

Sėkmės jums! :)

Dalia : 2014-07-30 20:55

Sekmes :)

Indre : 2014-07-30 17:18

Ar užteks pinigų grįžti? Nereikės dviračius parduoti Gruzijoje?.. :)

Romo bite : 2014-07-30 14:25
Algirdas (2014-07-30 08:31)
Jau už kelių valandų sėdėsime oro uoste... Daiktai sudėti, rankos dreba, visi pasiruošę naujam nuotykiui :) Kaip ir kiekvienais metais, kažkodėl dauguma dalykų vyksta paskutinę sekundę.. Regis, vakar suvažinėjau po Vilnių tokį patį atstumą kaip, kad turėsim nuvažiuoti Gruzijoje :D Na, bet, regis, viską pavyko gauti, dviračių dėžės, kuriose keliaus mūsų ištikimieji tarnai, nors ir apiplyšę, bet visgi stovi pakrautos. Dar reiktų kelis kartus apvynioti izoliacija, alia vis atsiranda daiktų, kuriuos pamiršau įkišti, tai laukiu paskutinės minutės.
Tiesa, turim ir vieną prastesnę žinią, kuri truputį nuskendo per paskutinės minutės rūpesčius... Viena iš keliautojų - Dovilė, dėl sveikatos problemų, turėjo atsisakyti kelionės. Liūdna, tačiau nieko nepakeisi.. Kaip ir pernai, keliausime penkiese. Pernai nepražuvom, galbūt, nepražūsim ir šiemet?.. :)
Na, ir pabaigai, kadangi, dar reikia kelis dalykėlius susipakuoti, norėčiau trumpai padėkoti mūsų šauniesiems rėmėjams, kurie kiekvienais metais mumis patiki iš naujo. Šiemet dėkojame VeloVelo, kurie mums padėjo pasiruošti dviračius kelionei, kuprine.lt bei Luklai aprūpinusiems inventoriu bei Baltic Bike Travel.
Komentarai:

Kada jau naujos zinios is keliones ir kada startuosit? :)

Artur : 2014-07-31 08:35

Sėkmės Jums, neiškepkit ten ir grįžkit sveiki:)

Gabrielė : 2014-07-30 12:58

Šaunu!!! Laimingo kelio! Puikios, idomios kelionės! Malonių potyrių! Neišdildomų ispūdžių!