Kelionės dienoraštis: Slovėnija - Vilnius
2016-06-16 - 07-03

Šiek tiek netipiška Špikio kelionė per Europą. Netipiška ji ne vien dėl to, kad keliaujama po civizuotąjį pasaulį, bet ir dėl to, kad keliauja tik du Špikio nariai: Algirdas ir Dagnė. Mat, Dagnei baigus studijas Erasmus programoje Slovėnijoje, jiedu nusprendė padaryti "lengvą" pasiruošimą, vasaros pabaigoje laukiančiai, Mongolijos kelionei ir parminti dviračiais iš Slovėnijos į Lietuvą (praleidžiant Lenkiją, dėl laiko stokos). Taigi, nors šis kelionės dienoraštis labiau subalansuotas informuoti draugus ir tėvelius apie tai kaip vaikams sekasi minti, tinka visiems išsiilgusiems kelionių ir negalintiems ištrūkti iš ofiso :)

Padidinti žemėlapį

Diena #14
2016-06-29 23:52:16

Visiškai netikėtai ir ne visai taip kaip mes planavome šiandien baigėme savo dvi savaites trukusią kelionę, kurios metu patyrėme krūvą įspūdžių ir išgyvenome daug smagių ir linksmų akimirkų, daug pakilimų ir daug nusileidimų (tiek geografinių, tiek ir psichologinių). Kiekviena diena atnešė kažką naujo, kiekviena diena vis išbandydavo kažkokiais naujais būdais ir labai buvo smagu turėti tinkamą žmogų šalia savęs, kuris visada galėjai tikėti, jog palaikys kai tau to reikės, supras tave, kai bus sunku ir padės...

Diena #13
2016-06-28 23:17:00

Šiandien įvažiavome į Lietuvą! Labai smagus jausmas apėmė pamačius ženklą "Lietuvos Respublika". Iš tiesų, tai jau paskutinius 10km tomis geromis nuotaikomis gyvenome, nes nors ir smagu yra keliauti, dar smagiau yra sugįžti namo, o namų jau laukiame :) Pirmiausia trumpai papasakosiu apie šiandien dieną. Diena prasidėjo dar nepasibaigus prieš tai buvusiai, kadangi nuo pat 12val nakties mes sėdėjome Krokuvos traukinių stotyje laukdami savojo traukinio. Laukimas buvo ilgas ir nuobodus... Aš pasitiesiau pakl...

Diena #12
2016-06-27 22:57:00

Šiuo metu sėdime Krokuvos traukinių stotyje ir laukiame traukinio į Suvalkus. Laukti teks dar ilgai, o traukinių stoties suoliukai - labai nepatogus. Išsitraukiau paklotuką, kad atsiremti į jį, bet jis dvokia prakaito, pūvėko nuo nuolatinės drėgmės kvapu, taip, kad net pačiam nosį riečia.. Gerai, kad aplinkui nėra kitų žmonių. Dagnė sakė jau nebejaučia to kvapo :D O laukti turėsime dar ilgai. Šiuo metu yra 22:30, traukinys išvyks - 04:47. Kažkiek viskas primena laukimą skrydžio, tik man oro uoste laukima...

Diena #11
2016-06-26 22:24:00

Pradėkime nuo to, kad šiandien yra mano mamytės gimtadienis, tad, mama, nors aš ir negaliu tavęs pasveikinti gyvai, bet žinok, kad patys nuoširdžiausi linkėjimai tau skrieja, nuo Slovakijos-Lenkijos pasienio! (taip, šiandien atvykome į Lenkiją) Mes tavo šventės proga su Dagne irgi valgėme "tortą" :) Taigi, šilčiausi sveikinamai nuo mūsų abiejų! Šiandien diena, pasak absoliučiai visų prognozių, turėjo būti šlapia. Visur rašė, kad bent kelių šimtų kilometru spinduliu, pliaups visą dieną. Džiugu, žinoti, ka...

Diena #10
2016-06-25 22:00:00

Per krūvą savo kelionių dviračiu yra tekę nakvoti įvairiose egzotiškose vietose, nuo miegojimo degalinės aikštelėje Kryme iki miegojimo nepažįstamo žmogaus balkone po atviru dangumi Kinijoje, tačiau iki šiol dar nebuvo tekę nakvoti šalia įėjimo į bažnyčią :) Na, bet kaip visada - apie viską nuo pradžių. Šiandien ir vėl kėlėmės anksti - 5val. ryto, tam, kad išvengti dienos karščių. Juolab, kad ir pradžia dienos turėjo būti sudėtinga - kilimas į 600m įkalnę. Išjudėjome kiek vėliau nei vakar - apie 7val. ir...

Diena #09
2016-06-24 20:46:00

Nafik Slovakiją, nafik jos kelius ir nafik viską kas su ja susiję... Turbūt, baisesnės dienos nei ši nesu turėjęs žygyje ir jeigu maršrutą būtų daręs kas nors kitas, o ne aš pats, būčiau tą nelaimėlį prakeikęs visais įmanomais keiksmažodžiais :D Deja, maršrutą dariau pats, tad ir kaltinti ko neturiu.. Nebent pačią Slovakiją.. Bet, gal pradėsiu ne nuo to... Nes realiai viskas prasidėjo, dar berašant mano vakarykštį post'ą, tačiau kadangi nenorėjau nieko gąsdinti, nutylėjau :) Už palapinės durų pasigir...

Diena #08
2016-06-23 22:09:00

Antroji diena Slovakijoje skyrėsi ne daug nuo pirmosios.. Vienintelis dalykas, kuris pasikeitė į teigiamą pusę, tai, kad apmažėjo automobilių, tad galėjom šiek tiek ramiau važiuoti keliu. Taip pat, verta paminėti, kad išvažiavus iš miestų kelių kokybė yra daugmaž gera - nelieka susigarankščiavusio paviršiaus, kai kur netgi ir šalikelės lopinėlis yra. Dalykas, kuris nepasikeitė ir, kuris beveik nužudė šiandien - karštis. Šiandien mindamas prie beveik 40 laipsnių karščio pagalvojau, kad kaip supermenas tur...

Diena #07
2016-06-22 21:55:00

Kaip ir žadėjome, šiandien galutinai atsisveikinome su Austrija ir įvažiavome į Slovakiją. Ir boy, oh boy, ką radome... Nu pravalas... Nu visiškas, totalus ir beviltiškas pravalas. Šiuo metu abu su Dagne sėdim ir galvojam ką daryti, nes tas pirmas vaizdas, kurį pamatėme nuvarė į neviltį. Atsimenat, kai kalbėjau apie tai, jog ne man čia tas keliavimas per civilizuotas vietas ir pan?.. Tai, dabar galėčiau pasakyti, Dieve, sugražink mane į tas "civilizuotas" vietas... Vos įvažiavus į Slovakiją, pirmas dalyk...

Diena #06
2016-06-21 21:30:00

Šiandien atsisveikinome su Austrijos Alpėmis. Padarėme paskutinius pakilimus ir nuriedėjome nuo ~900m aukščio iki beveik Lietuviško - ~300m. Iš esmės turėjo būti gan lengva diena su daug leidimosi žemyn ir mažai kilimo aukštyn. Dėl to buvo numatyta net 86km. Deja, kaip visada, susidėjo smulkmenos ir tas mažas kilimas išaugo į 900m. Taip pat, prisiminiau tą dieną, kai keiksnojau kažkurį ten kelią, kad alia nesmagu važiuoti... Tai palyginus su tuo kokiu teko minti šiandien, ten buvo pasakiškas keliukas... ...

Diena #05
2016-06-20 21:49:00

Nu ką.. Nebuvo viskas taip blogai, kaip atrodė iš pat ryto... Laukėme kiek galėjome, bet lietus kaip lijo taip lijo, tad numoję ranka išvažiavome iš savo tobulojo viešbutuko. Pradėjus minti, lietus po truputėlį rimo, kol galiausiai tolyje pradėjo šviesti melsvas dangus. Iš pradžių labai nedrąsiai, tai vinur nušvisdavo, tai kitur, o po to, įsidrąsino ir nutvieskė visą dangų. Taigi, likusi dienos buvo praleista sausai ir nors prognozė žadėjo grįžtantį lietų vakare, jo taip ir nebesutikome. Iš tikrųjų, pati...

Diena #04
2016-06-19 22:30:00

Šiandien turėjo būti keturių viršūnių diena. Nuo pat ryto pasižiūrėjome, kad laukia keturios didelės viršūnės, tad maniau, jog šiandienos įrašas koncentruosis būtent į tai kaip mum sekėsi minti į jas. Tačiau, Austrijos orai, nusprendė viską suvelti ir vos pabaigus kilti į antrąją viršūnę, dangus prasivėrė ir ėmė pilti. Negali sakyti, kad pylė labai smarkiai, bet pylė stabiliai. Dangus pavirto vientisa mase, kuri turbūt labiausiai demotyvuoja varganą keliautoją, nes viena yra kai matai kažkur tolyje rusenanč...

Diena #03
2016-06-18 21:39:00

Tai visa laimė, kad vakar nesugalvojo du proto bokštai pradėti kilimo į didįjį kalną... Tai buvo kažkas... Išvažiavome iš savo žvyro karjero šiek tiek po 9val. ryto ir beveik iš karto pradėjome pakilimą. Net nežinau kaip reikėtų aprašyti tą kalną, kad būtų visiems aišku.. Jeigu skaičiais, tai buvo ~10km tiesiai ir ~1km aukštyn, jeigu procentais, ir jeigu tikėti kelio ženklais, tai buvo 15%, na, o jeigu žmonėm suprantama kalba, tai buvo labai, labai, labai, labai sunku :D Kilimą užbaigėme tik ~14val, tad sum...

Diena #02
2016-06-17 19:10:00

Na, šianakt ir neramia naktelę turėjome... Vos įlindome į palapinę ne už ilgo pradėjo lyti lietus. Lietų greitai papildė griaustinis, o dar už kiek laiko žaibai. Žaibavo taip smarkiai, kad kartais palapinės viduje buvo taip pat šviesu, kaip vidury dienos, o škvaliniai vėjai lenkė medžius bei pačią palapinę. Buvo baisu ir, turbūt, bent kokią valandą pragulėjome apsikabinę, vienas kitą drąsindami, kad viskas bus gerai. Laimiai taip ir buvo, užmigome, išsimiegojome gerai, o prabudus iš ryto rytinius kritulius,...

Diena #01
2016-06-16 21:45:00

Tai štai! Šiandien sėkmingai startavome savo kelionėje "Atgal namo" :) Diena buvo ganėtinai įspūdinga, su daug visokiausių nuotykių, tad pabandysiu trumpai juos aprašyti. Dienos startas buvo, vėlgi, iš Bled miestelio. Iki čia mus pametėjo Dagnės tėvai, išsikraustėme degalinės aikštelėje ir atsisveikinę pajudėjom savais keliais. Pirma dalis dienas buvo ganėtinai lengva, mynėme gražiais kalnų keliukais, po truputį kildami aukštyn. Pagal dienos planą turėjome persiridenti per ~1km aukščio viršūnę ir iš Slov...

Įvadas
2016-06-15 21:38:08

Tai štai, prieš tris dienas atkeliavome su Dagnės tėvais į Slovėniją. Tiems, kas nežinote pilno planos ir pilnos idėjos, trumpai papasakosiu: idėja buvo atvažiuoti su Dagnės tėveliais į Slovėniją, kur Dagnė studijavo pagal Erasmus programą, automobiliu, kartu paimant mano ir Dagnės dviračius. Čia turėjome praleisti kelias dienas visi kartu keliaudami po Slovėniją, o tada, nuo 16-tos dienos, mes su Dagne atsiskirtume ir keliautume dviračiais iki Lietuvos. Tiesa, dėl laiko stokos, nusprendėme nekeliauti pilno...